Савченко готова віддати зірку Героя України


Народний депутат Надія Савченко готова віддати зірку Героя України президентові Петру Порошенку.
Про це вона заявила в ефірі телеканалу "1+1" у програмі "Право на владу".
На запитання ведучої: "Чи віддасте ви цю зірку Героя людині, яку треба поміняти з ваших слів?" Савченко відповіла: "Та якби я його могла зустріти, бажано де-небудь на вулиці, я б йому звичайно віддала. Проблема у тому, що попасти до президента не так легко і не кожен депутат туди вхожий. Десь на зустрічі третій мені президент Порошенко сказав: не кожен депутат може до мене зайти, так як ти... Я віддам йому зірку Героя".
Савченко назвала Порошенка "жадібним і брехливим".
Водночас подякувала президентові за звільнення: "Я вдячна йому за те, що він зробив добру справу і не тільки для мене".
Президент Петро Порошенко вручив Надії Савченко "Золоту Зірку" Героя України 25 травня 2016 року. Це зробив після повернення її з Росії. Савченко стала першою жінкою-воїном, яка була удостоєна цього звання.

Related

Політика 2271933404428699817

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item