Розмови про теракти в Раді ходили ще три місяці тому - Найєм

Розмови про те, що у Верховній Раді можуть відбутися теракти, ходили ще три місяці тому. Про це заявив народний депутат  Мустафа Найєм ...


Розмови про те, що у Верховній Раді можуть відбутися теракти, ходили ще три місяці тому.
Про це заявив народний депутат Мустафа Найєм в ефірі телеканалу "112.Україна"
На питання: "Чи дійсно Надія Савченко планувала підірвати тебе і твоїх колег?" Найєм відповів: "Якщо чесно, я чув про те що плануються якісь подібні дії у Верховній Раді раніше і від керівництва парламенту, і від деяких представників Служби безпеки. Але це було місяці три назад. Про те, що дійсно є інформація, що буде якийсь вхід до Верховної Ради, якісь розстріли. Це факт. Я чув".
"Наскільки в цьому задіяна Надія Савченко і правдиві слова Юрія Луценка з трибуни, мені складно сказати", - додав він.
"Я б хотів побачити матеріали справи, на чому грунтуються обвинувачення.
А щодо того, чи проносила щось Надія, я не знаю. Можливо", - заявив нардеп.
Народного депутата не мають право обшукувати без його згоди, зауважив Найєм.
"Стоять якісь рамки у Верховній Раді. Очевидно, що можна пронести що завгодно. Для мене великий секрет, яким чином в Раду потрапляють охоронці. Вони зі зброєю, і не один, не два, не три. Як вони оформлені?" - сказав парламентарій.
"Інформація була озвучена мені. Мабуть, вже щось було попереджено, якісь слідчі заходи проводилися. Мабуть, якось цю ситуацію взяли в руки", - розповів Найєм.
Генеральна прокуратура надіслала у Верховну Раду подання на притягнення позафракціного народного депутата Надії Савченко до кримінальної відповідальності, затримання і арешт.
Генпрокурор Юрій Луценко заявив, що Савченко готувала теракт у будинку парламенту із застосуванням міномету і автоматів.

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item