Холодницький заявив, що готовий до відставки

Назар Холодницький

У сейфі в глави Спеціалізованої антикорупційної прокуратури з першого дня призначення лежить написана заява про відставку. Він вважає, що Луценко хоче підпорядкувати собі САП.


Глава Спеціалізованої антикорупційної прокуратури України (САП) Назар Холодницький готовий до свого звільнення, за його зізнанням, з першого дня роботи. Про це він заявив у коментарі ТСН.ua в п'ятницю, 30 березня.
За його словами, зараз він чекає, коли скарга з підписами генпрокурора Юрія Луценка і директора НАБУ Артема Ситника надійде від Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів йому на ознайомлення.
 
"Я з нею ознайомлюсь і буду готовий публічно відповісти на всі питання, викладені в ній. Я готовий до своєї відставки з першого дня моєї роботи. З першого дня в моєму сейфі лежить заява на звільнення. Я жодним чином не тримаюся за свою посаду", - сказав Холодницький.
 
Він вважає, що керівництво ГПУ і НАБУ своїми діями домагається його звільнення, після чого Антикорупційною прокуратурою керуватиме генпрокурор.
 
"Я не хочу давати оцінок, але, очевидно, такий погляд на моє звільнення - це спільне бачення генпрокурора разом з НАБУ. Можливо, комусь не подобалося, що просили допрацьовувати підозри і не давали дозволів на всі слідчі дії", - зазначив Холодницький.
 
Раніше сьогодні Луценко закликав Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію прокурорів звільнити Назара Холодницького.

Related

Політика 5385363869534000287

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item