Сімейне гніздечко. Як виглядає розкішний будинок Шерон Стоун у Лос-Анджелесі

Шерон Стоун живе у своєму затишному будинку вже 25 років
Голлівудська актриса Шерон Стоун показала виданню Architectural Digest свій будинок, в якому живе останні 25 років.
Будинок в Лос-Анджелесі актриса придбала після зйомок у фільмі Основний інстинкт, який зробив її всесвітньо відомою і привернув увагу настирливих фанатів. Після декількох атак попереднього, відносно скромного і недостатньо безпечного, житла Шерон Стоун довелося обирати новий будинок, і вона його знайшла.
"У той час я стикалася з божевільними фанатами, які намагалися потрапити в мій будинок. У мене постійно чергувала поліція, поки їм це не набридло. Вони сказали мені пакувати валізу, бо хотіли забрати в готель. Тому мені довелося знайти новий будинок, в якому були б відповідні ворота", - поділилася Стоун.












Related

Цікаво 7939231712351736544

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item