РФ використовує Британію для поширення пропаганди в Європі - The Telegraph

Мовлення Ren TV та НТВ поширюється на колишні радянські республіки
Два російських телеканали Ren TV та НТВ, що мають ліцензії британського наглядового відомства Ofcom, поширюють дезінформацію та пропаганду у країнах Європейського союзу. Про це повідомляють Українські новини з посиланням на The Telegraph.
Їхнє мовлення поширюється на колишні радянські республіки.
Союзники Великої Британії в сусідніх з Росією країнах висловлюють "серйозну стурбованість" контентом цих телеканалів.
Дипломати порівнюють "кампанію із сильної дезінформації", яку проводять російські ЗМІ, із зусиллями Кремля на Сході України з метою підняти збурення серед російськомовних меншин.
За шість років мовлення один з російських телеканалів порушив правила британського наглядового відомства вісім разів. Серед порушень заклики до референдуму за внесення змін до конституції Латвії, дезінформація про схвалення цієї ініціативи латвійським виборчкомом, а також трансляція промови Володимира Жириновського, в якій заявлялося, що Росія має "випалити Київ напалмом".
Посол Латвії у Великій Британії Байба Браже закликала відомство Ofcom докласти зусиль для вирішення цих завдань, а також ініціювати зміни в правилах Європейського союзу, які дозволили б місцевій владі втручатися в конфліктні ситуації.

Отримуйте Свіжі Новини в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/freshnewsua

Related

Події у світі 2157893911958633187

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Народ проти-політичне ток-шоу

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item