Татуювання, спортивне тіло та сміливі НЮ: дівчина хизується принадами в мережі


 Вінничанка Лея здобула популярність в Іnstagram завдяки публікації відвертих фотографій у жанрі Ню. 

Дівчина не соромиться показувати тіло перед публікою. Часто експериментує із зовнішністю, стилем фото та темами, про які пише на своїй сторінці в Інстаграм. А також говорить про стереотипи у сприйнятті оголеного тіла.
У соцммережі зареєструвалася два роки тому. Щоб набрати понад 17 тис. підписників використовувала "масфоловінг" - підписувалася на інших людей, а потім відписувалася. Замовляла рекламу у тематичних та близьких по духу блогерів, пише "Вежа".
"Мені десь 30% жінок написали про те, що вони не хотіли би, щоб їхні чоловіки або діти в соцмережах бачили чужі груди, - розповідає дівчина. - Причин багато: банально хто ось сам не може й іншим заборонити хоче. Чому? Бо, наприклад, якщо я жеру, товстію, не ходжу в зал, то мені неприємно дивитися на твоє тіло. Це нагадування собі про те, що ти нічого не робиш. А твій мужик на це дивиться і говорить "вау, ось це клас".
Показувати власні груди чи ні – це право вибору кожної жінки. Лише надавши людині свободу можна дізнатися, якою вона є насправді, вважає дівчина.
"Заборони – і ти ніколи не дізнаєшся, яка людина насправді. Дозволь і спостерігай - дізнаєшся про людину більше, ніж за 10 років. Люди не бачать цю ідею, люди бачать тільки розпусту. А патріархальне суспільство думає "чому це моя жінка буде десь показувати соски. Я впевнена, що в цьому русі є фанатки, є дівчата, яким зносить дах, але ви зайдіть в церкву, а там не фанатизм".



















"Мені часто пишуть "а от раптом твої батьки побачать". Я відповідаю: "ну і що, мої батьки це бачать". Я говорю, що батько лайкає в Інстаграмі, а ввечері показує мамі. Він зареєструвався, щоб читати мої пости і дивитися мої фото. Ми можемо навіть якісь пости обговорити. Мої батьки підтримують мене завжди, хоча вони звичайні люди. Або ще кажуть, що діти потім побачать. Ну і що? Я ж не публікую якусь відвертість жахливу, я завжди роблю це естетично".
Завдяки власному профілю Лея має чотири проекти, які веде у соціальних мережах. Серед них профіль косметолога, візажистки, доставки суші та студії краси.
Студенти з Університету Мессі Нової Зеландії взяли участь в оголеній фотосесії, щоб залучити кошти на благодійність. Роздягтися для зйомки згодилися 50 молодих людей. Вони розділилися на групи друзів та поїхали на різні ферми, де позували у сміливих позах.

Related

Цікаво 4085481157500972270

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item