Юлія Скрипаль публічно відмовилася від зустрічі з сестрою

Юлія Скрипаль публічно відмовилася від зустрічі з сестрою

Дочка екс-розвідника Сергія Скрипаля Юлія повідомила про свій стан здоров'я і попросила журналістів і двоюрідну сестру Вікторію не намагатися зв'язатися з нею.
"Я в безпеці і відчуваю себе все краще, але я недостатньо сильна для того, щоб дати повноцінне інтерв'ю ЗМІ, що я сподіваюся зробити в майбутньому. До тих пір я хочу попросити, щоб ніхто не звертався до мене або до мого батька. Я дякую мою двоюрідну сестру Вікторію за турботу про нас, але прошу, щоб вона не приїжджала до нас і не намагалася зв'язатися з нами протягом деякого часу. Її думка і висновки - не мої і не мого батька ", - заявила Юлія, повідомляє Скотланд-Ярд .
Вона попросила розуміння і терпіння у преси, тому що "намагається звикнути зі своєю нинішньою ситуацією". Юлія також підтвердила, що її виписали з лікарні 9 квітня і зараз вона знаходиться на військовій базі, де, за її словами, про неї піклуються спеціально навчені офіцери.
"Мій батько залишився під їхньою опікою (лікарів - ред.), І він все ще серйозно хворий. Я теж продовжую страждати від наслідків нервово-паралітичного речовини, яке було використано проти нас", - заявила Юлія.
Племінниця Сергія Скрипаля Вікторія звернулася в ефірі Sky News до прем'єр-міністра Великої Британії Терези Мей з проханням допомогти отримати візу. У своєму зверненні до Мей вона підкреслила, що, в першу чергу, хоче відвідати свого дядька і двоюрідну сестру, щоб передати інформацію про їхнє здоров'я бабусі.

Related

Події у світі 6535977875517514160

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item