Справа Скрипалів: у Британії почали сім розслідувань щодо російського каналу


У Британії телекомунікаційний регулятор Ofcom ініціював сім нових розслідувань щодо російського пропагандистського телеканалу RT.
Телеканалу пред'являють порушення правил об'єктивної подачі інформації в ході висвітлення справи про отруєння Сергія і Юлії Скрипаль, повідомляє nv.ua.
Претензії викликали сім передач, що вийшли в ефір у березні і квітні 2018 року. Це два випуски програми Sputnik, два випуски Crosstalk, два випуски новин і передача Worlds Apart with Oksana Boyko.
Ofcom пообіцяв незабаром оприлюднити результати розслідування. Якщо підозри підтвердяться, телеканал RT можуть оштрафувати або відкликати у нього ліцензію в залежності від серйозності порушень.
4 березня колишній російський подвійний агент Сергій Скрипаль і його дочка Юлія були виявлені без свідомості на лавці в торговому центрі Maltings в Солсбері.
Уряд Великої Британії оголосив, що вони були отруєні нервово-паралітичною речовиною військового походження, розробленою в Росії. Вона відома під назвою Новачок. За даними британських ЗМІ, розвідка встановила, що Новачок був виготовлений в Саратовській області.

Отримуйте Свіжі Новини в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/freshnewsua

Related

Події у світі 1466073344164168724

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Народ проти-політичне ток-шоу

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item