Білл Гейтс зізнався про що шкодує в житті


Співзасновник Microsoft Білл Гейтс взяв участь у сесії питань і відповідей в Гарвардському університеті. 62-річний мільярдер зізнався, що шкодує бо пропускав розваги студентського життя.
Він би хотів частіше ходити на вечірки і менше вчитися, пише AIN.
Чоловік розповів, що Стів Балмер, колишній CEO Microsoft, мало не змушував його йти на зустрічі гарвардського клубу студентів Fox Club.
"Я був настільки антисоціальним, що навіть не знав, що вони існують. Але Стів Балмер вирішив, що мені потрібно навчитися пити, так що я бував на цих зборах, це було дуже повчально. Там було досить весело", - розповів Гейтс.
Балмер навчався в Гарварді в один час з Гейтсом, але в порівнянні з ним він був зіркою соціального життя: член Fox Club, менеджер футбольної команди, журналіст кількох студентських видань.
"Хотів би я трохи більше спілкуватися. Я був поглинений в навчання, набирав безліч предметів. І в кінці-кінців це спрацювало", - згадує Гейтс.
Засновник компанії Microsoft та мільярдер Білл Гейтс зіграє самого себе у популярному американському телесеріалі "Теорія великого вибуху". За сюжетом серії, Гейтс відвідає фармацевтичну компанію, де працює Пенні, персонаж акторки Кейлі Куоко. Її чоловік-науковець Леонард разом з друзями Шелдоном, Говардом і Раджем дізнаються про це і роблять все можливе, щоб зустрітися з мільярдером.

Related

Суспільство 4371211144320103003

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item