Зайцева не отримає реальний термін - мати загиблого

Зайцева не отримає реальний термін - мати загиблого

Світлана Василенко, яка втратила єдиного сина Олександра Евтеева в ДТП в Харкові, розповіла, як пережила трагедію і про те, наскільки цинічно поводиться винуватиця ДТП Олена Зайцева і її сім'я. Також жінка каже, що родичі загиблих з першого дня зрозуміли, що шансу покарати винних у них немає, передає "Обозреватель".
"Дуже важко самій. Навіть максимальних 10 років Зайцевій не дадуть. У мене була надія в душі, що хоч на 7-8 років посадять, але, мабуть, немає. До сих пір не можуть встановити, з якою швидкістю їхала Зайцева. Хоча там є відео з декількох камер спостереження, в автомобілі є прилади, які все фіксують. Якщо ще в жовтні слідчий говорив, що швидкість її автомобіля була 98-110 км на годину, зараз вже говорять, що 80 км. Навіть прокуратура, яка повинна представляти інтереси потерпілих, не на боці родичів загиблих" - , каже жінка.
Також мати загиблого Евтеева розповіла, як в перший раз побачила винуватицю смерті свого сина.
"Зайцеву перший раз я побачила в грудні на суді, коли їй обирали запобіжний захід. Я в залі суду стояла прямо навпроти неї, в двох метрах, я весь час дивилася на неї в упор. У залі з потерпілих були тільки ми з чоловіком. Решта - адвокати, прокурори, журналісти. Вона боком до нас сиділа, а коли встала просити вибачення у потерпілих, то мало не спиною до нас повернулася, навіть не глянула в нашу сторону. Вітчим її на суди не ходить, приходить тільки її мама. Вона нас вражає своїми нарядами, то в норковій шубі прийде, то в мутоновій", - додала вона.
Світлана розповіла, що Зайцеви прислали їм на картку 50 тис. грн компенсації, але сім'я загиблого відмовилася від цих грошей.
"А потім мені адвокат пояснила, що навіть якщо ми повернули ці гроші, все одно в суді цей факт буде служити пом'якшувальною обставиною для Зайцевої. Краще б я ці гроші в дитячий будинок відправила, там вони потрібніші", - каже жінка.
Мати загиблого Олександра додала, що родина Зайцевої або її представники навіть не зустрілися з нею.
Аварія на вулиці Сумській в Харкові сталася 18 жовтня 2017 року. В результаті ДТП загинуло шестеро осіб. Ще п'ять отримали травми різного ступеня тяжкості.

Related

Суспільство 1573381098202319061

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item