Унікальний кадр: орел вкрав здобич з-під носа у лисиці

Унікальний кадр: орел вкрав здобич з-під носа у лисиці

На острові Сан-Хуан, штату Вашингтон, орел вступив у боротьбу. Він намагався вирвати кролика з лисиці, гордо зачепивши свою їжу. Він ніс його, як бутерброд.
Про це пише boredpanda.
Орел, яким би не був сильним та страшним, про те тут виступив як майстерний злодій.
"Декілька днів тому я захопив особливо драматичний акт викрадення. Бачив, як лисий орел вкрав кролика від молодої лисиці. Вона спіймала кролика і несла через луг. Потім почувся крик білого орла. Я обернувся і побачив, що він швидко наближається. На мій подив, сцена була ще більш драматичною, ніж я очікував. Я подумав, що лисиця скине кролика, даючи орлу легкий обід. Замість цього вона повисла в повітрі, не випускаючи кролика", - написав у своєму блозі Кевін Ебі, свідок боротьби.







Вся битва тривала близько 8 секунд, за які лтсиця стала літаючою. Зрозумівши, що цю битву неможливо виграти, лиса відмовилася від бою, а орел скинув її з висоти.

Коти звикли ходити там, де їм захочеться. Вони не зважають чи господарі відпочивають, чи працюють. От наприклад, при зйомках рекламних роликів органічно вписуються у кадр.
Вони люблять бути в центрі уваги. У цій підбірці фото кішок, які несподівано доповнюють собою архітектурні фотосесії.

Related

Цікаво 4302552776001113402

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item