"Дуже скучив за своєю російською публікою": український співак зробив шокуючу заяву

"Дуже скучив за своєю російською публікою": український співак зробив шокуючу заяву

Лідер українського гурту "Бумбокс" Андрій Хливнюк заявив, що дуже скучив за своєю російською публікою.
"Дуже скучив за своєю російською публікою. І мені так прикро, між нашими країнами йде війна. Мені прикро, що я фактично став заручником своєї ж совісті, заручником кривих дій узурпаторів влади в Росії. Так сталося, але я дуже сумую за тими, кого я там знав і кого дуже люблю зараз", - говорить музикант, передає "РБК- Україна".
Пояснюючи свою позицію, Хливнюк згадав Ганді. Він говорив про політику, але це підходить і для медіа теж.
"Спочатку тебе не помічають, потім над тобою сміються, потім із тобою намагаються боротись. Потім тебе люблять, а потім – все спочатку". Кожну людину турбує, чи залишиться пам'ять про неї. Це вже, вибачте, Ілліада. Людей турбує нескінченність часу. Нас турбує, чи будуть у майбутньому пам'ятати, як ми сильно кохали, як відчайдушно боролися", - сказав виконавець.
Держкомтелерадіо України пропонує ввести санкції проти осіб РФ, які видають і поширюють книжки антиукраїнського змісту на території України. За результатами моніторингу 2015-2018 років, антиукраїнськими визнали 172 видання, випущених 35 видавництвами.

Related

Суспільство 6110694864251262618

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item