Матіос розповів, як намацав гранату у сумочці Савченко біля Ради

Матіос розповів, як намацав гранату у сумочці Савченко біля Ради
Матіос: вона сіла в машину і там залишила це все. Вони їх не змогли забрати у неї, ці гранати
Головний військовий прокурор України Анатолій Матіос розповів в ефірі Радіо НВ, як біля Верховної Ради намацав у сумочці в нардепа Надії Савченко, як мінімум, одну гранату. Причому після цього нардеп заходила зі зброєю в сесійну залу.
За його словами, це сталося, коли він приніс в Раду подання щодо Савченко для їх реєстрації, документи на той момент ще не розголошувалися.
"Я виходжу з Верховної Ради і зустрічаю лицем до лиця пані Надію Савченко. Дивлюся, у неї перехилене плече, вона тримає сумку на плечі. Я кажу:" Надю, ви що, каміння носите в сумці?". І без задньої думки беру знизу сумку, вона така жіноча велика... і я намацую рукою гранату. Я знаю, що таке граната. Я кажу: "Віддай сумку, Надю". вона: "Ні". я кажу: "Ну, у тебе там заборонені речі"", - розповів Матіос про інцидент.
За його словами, у відповідь Савченко засунула руку в кишеню пальто, де зберігала пістолет. Після цього він звернувся по допомогою до нардепа Андрія Левуса.
"Я говорю: "Андрію, ви з нею воювали, ви пройшли війну, робіть щось, тому що ця людина зайшла у приміщення Верховної Ради зі зброєю"", - згадує головний військовий прокурор.
За його словами, він переживав через те, що в Раді на той момент перебувала його сестра.
"Я не міг її зупинити, я не міг забирати сумку. Але це було не дуже приємно бачити її руку в кишені пальто, в якому у неї зберігався пістолет", - зазначив Матіос.
На уточнююче запитання, чи дійсно у Савченко були гранати в сумці, він відповів, що гранат, на його думку, було, як мінімум, три.
"Так. І народні депутати, які підійшли до неї і виводили із зали, змогли її вивести за межі Верховної Ради, і вона сіла в машину і там залишила це все. Вони їх не змогли забрати у неї, ці гранати. Я не можу сказати, скільки там було гранат, але мінімум три", - сказав Матіос.
Він додав, що серед нардепів, які переконували Савченко покинути в той момент Раду були Андрій Тетерук та Андрій Левус.
"Ті народні депутати, які підійшли, колишній її командир, Тетерук, Левус і інші народні депутати, вони змогли її переконати покинути залу під куполом. Повірте, що убійна сила осколкових гранат або будь-яких інших у закритому приміщенні, вона надзвичайно великої шкоди могла завдати".
Нагадаємо, 15 березня народний депутат від Радикальної партії Ігор Мосійчук та журналіст Сергій Іванов вже заявляли, що Савченко прийшла в Раду з гранатою, після чого її вивели із сесійної зали.

Related

Події в Україні 1475781182658079241

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item