У Дніпрі студенти побилися через гучний секс

У Дніпрі студенти побилися через гучний секс
У гуртожитку Дніпра побилися студенти

В одного з учасників конфлікту закрита черепно-мозкова травма, струс і рвана рана верхньої повіки. Іншого відвезли у відділення поліції.

 
У Дніпрі побилися студенти гуртожитку Будівельної академії. Про це в п'ятницю, 4 травня, повідомляє Інформатор.
 
За словами студента Віктора, йому сусід виламав двері в кімнату. Можливою причиною конфлікту він назвав гамірний секс з дівчиною.




 
"Може, ми це робили аж якось голосно. Але мені почали зламувати двері - і виламали замок. У нас із сусідом виникла бійка", - сказав він.
 
За словами Данила, іншого учасника конфлікту, сусід на нього накинувся з молоком і ножем.
 
"У мене був важкий день. Я довго терпів їхній шум - і не витримав. Трохи зірвало в мене дах. Але вони накинулися на мене з молотком і ножем. Молотком я отримав удар по ребрах", - розповів він.
 
Дівчина Віктора не заперечує, що вийшла з ножем. За її словами, вона це зробила, тому що злякалася.
 
Сам Віктор теж підтвердив те, що вийшов на кривдника з молотком: "А як би ви вчинили, якби вам виламували двері і вибили замок? Я захищав своє житло".
 
На місце приїхали бригада швидкої допомоги і слідчо-оперативна група. У Віктора закрита черепно-мозкова травма, струс і рвана рана верхньої повіки. Його доправили в міську клінічну лікарню №16. Данила відвезли у відділення поліції.

 
Раніше в Одесі зарізали студента.
 

Related

Суспільство 5777969954592152725

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item