Робота для романтиків: як дають нове життя українським літакам

Держпідприємство "Завод 410 цивільної авіації" цьогоріч святкує 70-річчя. Тут проводять діагностику, ремонт, техобслуговування та модернізацію літаків і вертольотів.

Друге життя дають машинам заводу "Антонов": Ан-24, Ан-26, Ан-30, Ан-32. Відновлюють двигуни Д-36 для літаків Як-42, Ан-72, Ан-74.
Автор: Анатолій Гаєвський
Робота для романтиків: як дають нове життя українським літакам
Україна має потужності для створення, серійного складання та обслуговування літаків. Держави з такими можливостями можна перерахувати на пальцях однієї руки
"Плюс нашого підприємства у тому, що у Києві також знаходиться розробник літаків, які ми обслуговуємо — ДП "Антонов", - розповідає Олександр Кіпров, головний конструктор 410-го заводу. - Україна має потужності для створення, серійного складання та обслуговування літаків. Держави з такими можливостями можна перерахувати на пальцях однієї руки".
Основний замовник послуг заводу — Міноборони України. Зараз на заводі ремонтують 5 літаків для військових. Стандартний ремонт літака проводять за 90 днів, якщо з модернізацією — довше.
Літаки на заводі рухаються по ангарах, ніби по конвеєру. У першому, після діагностики, машину повністю розбирають.
Зараз тут стоїть французький Airbus A320. Нещодавно завод розпочав сертифікацію обслуговування закордонних літаків, зокрема американських Boeing, канадських Bombardier та інших.
У 2017-му році підприємство стало найбільшим експортером міста Київ
У другому ангарі з корпусу знімають фарбу: "до чистого дюралюмінію", як кажуть фахівці. Після дефектації (пошук пошкоджень, тріщин та ін.) фюзеляж відправляється в ангар ремонту і складання літаків. На перший погляд, він хаотично заповнений машинами, але їх місце залежить від етапу проведених робіт.
"На 410 завод потрапив через любов до авіації, - розповідає збиральник-клепальник Володимир Клименко. - Працюю тут вже 16 років".
Окрім машин для Міноборони завод ремонтує і модернізує літаки для іноземних замовників. У 2017-му році підприємство стало найбільшим експортером міста Київ.
Автор: Анатолій Гаєвський
У 2017-му завод став найбільшим експортером міста Київ
У 2017-му завод став найбільшим експортером міста Київ
"Завершили великий контракт з модернізації сорока літаків Ан-32 для індійських військово-повітряних сил, - розповідає Олександр Кіпров. - Ремонтуємо літаки для Казахстану, Судану, Перу. Якщо літак отримав пошкодження — наші групи відправляються закордон, аби відновити машину на місці".
Поруч із Ан-26 Повітряних сил України в ангарі ремонтується Ан-32 республіки Бангладеш.
Спільно з заводом "Мотор Січ" фахівці освоїли модернізацію вертольотів Мі-8Т до рівня Мі-8МСБ.
Біля станка поруч із досвідченими робітниками молоді хлопці — студенти-практиканти Вищого професійного училища Національного авіаційного університету. Працюють над встановленням герметизатора на аварійний люк літака Ан-32.
Нині на підприємстві працює більше тисячі співробітників.
Автор: Анатолій Гаєвський
 Фахівці заводу освоїли модернізацію вертольотів Мі-8Т до рівня Мі-8МСБ
Фахівці заводу освоїли модернізацію вертольотів Мі-8Т до рівня Мі-8МСБ
"Люди на нашому підприємстві люблять свою роботу, - каже Кіпров. - Особливо, коли здається літак, буває тут і ночуємо. Відпрацювання систем іде безперервно. Літак після виконання капітального ремонту і модернізації стає фактично новим. Ресурс продовжується на 5-7 років".
Завод потребує близько 40 працівників
Підприємство відчуває нестачу кадрів. На сьогодні завод потребує близько 40 працівників робітничих та інженерно-технічних спеціальностей: електромеханік, складальник-клепальник, токар 4-6 розряду, шліфувальник, радіомеханік та інші.
"Ринок праці у Києві радикально відрізняється від загального в Україні, - розповідає директор київського міського центру зайнятості Віктор Білич під час прес-конференції на заводі, 7 травня . - Із майже 11 тисяч зареєстрованих безробітних 87% мають вищу освіту. А потреба роботодавців - 62% шукають робітника".
За словами Віктора Білича, зокрема така ситуація пояснюється низьким рівнем оплати праці робітників: "Попри те, що держава стимулює рівень мінільних зарплат, у роботодавця не вистачає ресурсів, якщо говорити про прозорі компанії, які сплачують усі податки".
Автор: Анатолій Гаєвський
На сьогодні завод потребує близько 40 працівників робітничих та інженерно-технічних спеціальностей
На сьогодні завод потребує близько 40 працівників робітничих та інженерно-технічних спеціальностей
Заступник гендиректора ДП "Завод 410 ЦА" Володимир Хомко запевняє, на підприємстві робиться усе можливе для постійного підвищення заробітних плат: "Сьогодні основне навантаження підприємства складають замовлення Міноборони, а рентабельтність їх невелика. Тому ми постійно у пошуку замовлень по всьому світу".
Керівництво підприємства наголошує на зацікавленості у молодих кадрах, оскільки старіння основних спеціальностей - це проблема усієї авіації. Для молоді тут нещодавно відкрили гуртожиток, залучають значні кошти на соціальну роботу (путівки в табори відпочинку для дітей працівників, тощо).
"Середня зарплата на підприємстві зараз складає більше 10 тисяч гривень, - розповідає Віктор Іванушкін, заступник гендиректора 410 заводу з корпоратизації. - Вона поки не дотягує до середньої по Києву, але робота з підвищення ведеться".
На сайті пошуку роботи HeadHunter відкриті вакансії 410 заводу пропонують 6 тис. грн на місяць.
За даними декларації гендиректора заводу Віктора Ганькевича його заробітна плата за 2017 рік склала 1 547 755 грн.
Українська військова авіація перехопила малий ракетний корабель Росії, який наблизився до державного кордону України

Отримуйте Свіжі Новини в Telegram. Підписуйтесь на наш канал https://t.me/freshnewsua

Related

Суспільство 8207032271272970311

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

ДокаZ

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item