Фотограф показав хвилюючі фото жінок під час оргазму

Фотограф показав хвилюючі фото жінок під час оргазму

Литовський фотограф Альберт Поцей створив серію світлин, коли жінка досягає найвищої точки фізичного задоволення.
"Ідея мені наснилася. Я прокинувся, і знав, що повинен це зробити. Так я став досліджувати жіночий оргазм через фотоексперимент", - каже Поцей.
Його стилю характерний мінімалізм, геометрична симетрія, приглушене світло і природні емоції.
"Всі моделі отримували реальні оргазми під час цього фотопроекту. Для досягнення найкращого результату, іноді я використовував режим кінозйомки, автоматично роблячи знімок кожну секунду, при цьому мене ніде поруч не було – це допомагало дівчатам розслабитися. Деякі не потребували цього, в таких випадках я робив знімки вручну", - каже фотограф.














У зйомці брали участь 15 моделей. Ще 5 відмовилися, бо дізналися, що задовольняти себе прийдеться самій.
У 19 столітті лікарі почали ставити жінкам новий діагноз – "істерія". Лікували це масажами статевих органів паціентки. Від такої процедури руки лікарів втомлювалися, тому довелося винайти допоміжні пристрої – вібратори.

Related

Цікаво 511947675243243797

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item