Реклама Diesel, яку зняли в Києві, отримала трьох Каннських левів
https://povnatorba.blogspot.com/2018/06/diesel.html
Головними локаціями зйомок стали Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого
Знятий у Києві рекламний ролик італійського бренду Diesel отримав відразу трьох Каннських левів - найпрестижніші нагороди фестивалю реклами.
Усі роботи, які здобули нагороди фестивалю, опубліковані на сайті Adforum.
Відеоролик Go With The Flaw нагородили в трьох категоріях: режисура (Бронзовий лев), продакшн-дизайн (Бронзовий лев) і операторська робота (Срібний лев).
За продакшн відповідала українська компанія, а режисером виступив Франсуа Руселле, який раніше працював з Мадонною, Depeche Mode і The Rolling Stones. Саундтреком реклами стала пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien, а головними локаціями - Подільсько-Воскресенський міст і Національний університет театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.
Як відомо, фестиваль Каннські леви - найпрестижніший у світі реклами. Цього року він проводився на Лазурному узбережжі з 18 по 22 червня.