Розповіли, як Facebook збирає особисті дані користувачів

Розповіли, як Facebook збирає особисті дані користувачів

Американський журналіст розповів про патенті заявки Facebook направлені на збір особистої інформації користувачів.
Описані технології не обов'язково вже реалізовуються, стверджує журналіст The New York Times Сахил Чиной, який опублікував матеріал про патенти.
"З огляду на останні скандали з витоком даних користувачів Facebook, ігнорувати такі документи не варто", - каже Чиной.
Журналіст склав добірку з найбільш цікавих, на його погляд, патентів Facebook.
1. Технологія, яка з'ясовує, чи знаходиться користувач в стосунках
Алгоритми збирає інформацію про те, як часто людина заходить на чужі сторінки і чи є у нього улюблені профілі, аналізують завантажені фотографії і так далі. Таким чином система намагається припустити сімейний статус користувача, якщо сам він цю інформацію з якихось причин не вказує.
2. Класифікація особистості
Соцмережа аналізує записи користувача і робить висновки про його психологічні характеристики: екстравертність, відкритість, емоційну стійкість і інших якості. Отримані дані використовуються для більш точного підбору таргетингової реклами.
3. Ідентифікація камери
Алгоритми фіксуватиме розташування унікального відбитка будь-якої камери по подряпинах і інших дефектах на об'єктиві. Це допоможе визначати, на чию камеру зроблено фото, навіть якщо знімок викладений іншим користувачем.
4. Патент на технологію прослушки
Якщо людина дивиться телевізор і смартфон лежить неподалік, соцмережа зможе з'ясувати, яке саме шоу дивиться користувач, щоб потім показати йому відповідну рекламу.
5. Визначення робочого графіка
По ряду параметрів, на зразок геолокації, а також частоти і часу використання смартфона, Facebook може формувати приблизний графік життя користувача.
"Поки Facebook продовжує збирати нашу особисту інформацію, нам слід побоюватися, що ці дані можуть використовувати і для більш підступних цілей, ніж таргетингової реклама. Наслідки всього цього можуть стати цілком реальними", - каже Дженніфер Кінг, директор із захисту прав споживачів в The Centre for Internet&Society.
Через збій у роботі соціальної мережі Facebook безліч приватних записів виявилисядоступні для публічного перегляду.
Через помилки налаштування даних облікові записи були змінені без відома їх господарів. Через це повідомлення і матеріали, які дані особи розміщували у соцмережі, вважаючи, що їх побачать тільки невелика група людей, стали доступні всім бажаючим.

Related

Технології 5860503947346199578

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item