Конкурент YouTube. Новий додаток Instagram IGTV

Конкурент YouTube. Новий додаток Instagram IGTV
Instagram запустив свій телевізор - IGTV

Через IGTV можна завантажувати відеоролики тривалістю до години. Працювати він буде за принципом телевізора.

Instagram додає функцію завантаження вертикальних відео тривалістю до години. Для цього в магазинах Apple і Android виходить додаток IGTV, але відео можна буде дивитися й зі звичайного застосування Instagram.

Сервіс буде схожий на телевізор, де замість каналів будуть акаунти, на які користувачі підписані. Створити такий канал може будь-який користувач.

Експерти зазначають, що Instagram готовий до відкритого суперництва з YouTube. 
IGTV - новий телевізор

Зараз в Instagram можна публікувати відео тривалістю до хвилини, а в історіях - до 15 секунд.

У вересні 2017 року Instagram повідомляв про 800 мільйонів користувачів за місяць. У цьому році - мільярд активних користувачів за місяць.

"Це неймовірно, ми ніколи не думали, що це станеться", - заявив один із засновників сервісу Кевін Систром.

Понад мільярд користувачів є у соцмережі Facebook (2,2 мільярда), а такаже у китайського сервісу мікроблогів WeChat й у відеосервісу YouTube.
На презентації в Сан-Франциско виконавчий директор Instagram представив IGTV - додаток, що автоматично програє вертикальні відео користувачів.

Сервіс буде схожий на телевізор, де замість каналів будуть акаунти, на які користувачі підписані в Instagram.

"Як і телевізор, IGTV починатиме грати відео в момент запуску програми. Вам не потрібно буде нічого шукати, щоб почати дивитися відео тих, на кого ви вже підписані, чи інших, які будуть підібрані на підставі ваших інтересів", - повідомляє прес-служба Instagram.

Створювати свої канали зможуть усі користувачі. Кожен користувач матиме свій канал, як і в YouTube, де будуть зберігатися його відео.

Той, у кого вже є Instagram-акаунт, отримає свій канал після оновлення додатка.

Обмеження в IGTV
Тривалість залежитиме від популярності акаунта: додаток дозволяє завантажувати відео довжиною до 10 хвилин, але зі зростанням кількіості передплатників тривалість збільшується до години.

До сих пір публікувати повідомлення в Instagram можна було тільки з мобільних пристроїв. І тепер в IGTV можна буде завантажувати контент зі стаціонарних комп'ютерів, при цьому йому буде присвоюватися унікальну адресу.

Користувачі не можуть поширювати матеріали насильницького, дискримінаційного і ненависницького змісту, а також зображення оголеного тіла.

На новій платформі кожне відео муситиме отримати схвалення адміністрації перед завантаженням.

Реклама в Instagram
В IGTV поки немає реклами, однак розробники вважають своє дітище ідеальним місцем для неї.

Окрім того очікується, що Instagram вибудує варіант монетизації для авторів, включивши в нього частку доходу від реклами. За оцінками eMarketer, у 2018 році Instagram заробить 5,48 мільярда доларів від реклами тільки в США, повідомляє Techrunch.

IGTV

Як пише портал Wired, Instagram копіює стратегію Facebook, який у 2014 році зробив Messenger окремим додатком. Однак на IGTV може чекати й інша доля, яка залежить від успіху програми та ідей розробників про його розвиток, у тому числі у сфері рекламного контента.

Wired вважає, що додатку доведеться зіткнутися з проблемами YouTube в частині монетизації. Наприклад, створення і редагування довгого відео - більш трудомісткий процес, ніж публікація 13-секундного ролика, і, ймовірно, користувачі захочуть отримати компенсацію від Instargam за свою роботу.

Швидше за все, Instagram зіткнеться з необхідністю регулювання реклами в IGTV, тим більше на тлі війни з фейковими новинами і небажаним контентом.

Конкурент YouTube
Видання Verge зазначає, що своєрідний удар по Snapchat, який експериментував з подібними форматами.

Систром навів дані, згідно з якими сучасні підлітки дивляться телебачення на 40 відсотків рідше, ніж п'ять років тому.

В обох платформ є головна мета - завдати прямому удару по YouTube, базовій території більшості користувачів, які шукають відеоконтент.

IGTV

З точки зору споживача і автора контенту, IGTV виступає конкурентом YouTube, і його розробники сподіваються на підтримку популярних авторів в Instagram з десятками мільйонів передплатників.

Саме тому програма запустилась за допомогою фокус-групи попередньо узгоджених Instagram-зірок - таких, як National Geographic і Benefit Cosmetics.

Однак у YouTube є переваги - у критичній масі авторського продукту, програмі монетизації і алгоритмі рекомендацій користувачам. Також YouTube, як вважається, є істинним пунктом призначення для відео.

Related

Технології 6302219452658650149

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item