Творець Bitcoin розкриє свою особистість - Bloomberg

Творець Bitcoin розкриє свою особистість
Створення Bitcoin приписують Сатоши Накомото
Видання Bloomberg повідомляє, що була анонсована книга, яка розповість про життя "творця Bitcoin" Сатоши Накомото.
Інформацію повідомили на сайті, який пов'язують з Накомото
На сайті повідомляється, що книга "дасть відповіді на всі питання". Також наголошується, що Сатоши Накомото - це псевдонім.
"Я збираюся дещо пояснити. Я знаю, що деякі з вас можуть чути про це не в перший раз, але я повинен публічно заявити про це, і так як раніше публічної заяви не було, я зроблю його офіційним. Сатоши Накамото - несправжнє ім'я, не юридичне назва. Це перш за все суть думок і розуму", - повідомив автор повідомлення.
Раніше в Києві запропонували встановити пам'ятник автору першої криптовалюта Bitcoin Сатоши Накамото.
Організатори - SatoshiRepublic - вже вибрали місце нової мекки фанатів блокчейна та децентралізації влади - бульвар Шевченка в Києві, де раніше був пам'ятник Леніну.

Related

Бізнес 6089399260958018961

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item