Зеленський пояснив свій заклик до Вакарчука

Зеленський пояснив свій заклик до Вакарчука
Зеленський заявив, що його не цікавлять історії з політикою

Керівник студії 95 Квартал заявив, що не буде і ніколи не збирався брати участь у президентських виборах.

 
Відомий український комік і керівник студії 95 Квартал Володимир Зеленський заявив, що його політика не цікавить. Про це повідомляє KP.ua.
 
"Я не мав наміру комусь з представників вищої влади пошарпати нервулі. Я хочу, щоб мене правильно зрозуміли. Будь-яка історія, хай хоч як пов'язана з політикою, мене не цікавить. Мене не цікавить навіть асоціація з усіма людьми, які будь-коли були при владі в нашій країні", - заявив актор.
 
Також він зазначив, що поки Святослав Вакарчук нічого не відповів на його відеозвернення.
 
"Той світ від мене далекий. І я не хочу, чесно кажучи, пацькатися в усьому цьому: десь поруч з ними промайнути, на тлі чимось помахати чи щось інше. Тому Славка я й запитав. Поки що мені відповіді не було - жодної", - розповів Зеленський.
 
Раніше Володимир Зеленський зробив пропозицію лідеру ОЕ Святославу Вакарчуку, попросивши його визначитися, "так" чи "ні".

Related

Політика 584451063418827823

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item