Олександр Усик відмовився стати Героєм України

Олександр Усик відмовився стати Героєм України

Абсолютний чемпіон світу з боксу у важкій вазі Олександр Усик дав першу в Україні прес-конференцію після своєї недавньої перемоги в фіналі Всесвітньої боксерської суперсерії.
Спортсмен рішуче відмовився від звання "Героя України", яке раніше йому запропонував присвоїти український прем'єр Володимир Гройсман, повідомляє Економіст.
"Не потрібно мені нічого давати. Просто не заважайте мені йти тим шляхом, яким мене веде Всевишній. Мені не потрібні зірки Героя, для частини населення України я і так герой. У мене є визнання, а зірки у нас і так дають, кому попало. Краще б ті, хто постійно кричить по телевізору з будь-якого приводу, повернули в країну світ і підняли пенсії", - сказав боксер.
Олександр став третім абсолютним чемпіоном світу в історії важкої ваги. Раніше такого статусу досягали Евандер Холіфілд і О'Ніл Белл, але у них обох було тільки по 3 пояса - WBC, WBA і IBF.

Related

Суспільство 7718794697911839559

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item