Пес від якого відмовились власники, став зіркою інтернету

Пес від якого відмовились власники, став зіркою інтернету

Собаки можуть бути кращими друзями людини, але це не означає, що людина завжди є дружнім відносно них. Прикладом цього є історія життя пса Бертрама, якого викинули на вулицю колишні господарі. Цуценя потрапило до притулку. Там його підібрав нью-йоркський художник Кеті Грейсон.
Про це пише Вoredpanda.
Він описує собаку як дуже харизматичного. Завдяки своєму забарвленню схоже на ведмежат.









Новий господар завів Бертраму аккаунт в Instagram, де в нього вже назбиралося 93 тисячі підписників. Псу також підібрали стильний одяг і аксесуари.
"Я люблю, коли люди приходять до галереї, щоб побачити Берті або коли вони приносять своїх собак, щоб їх познайомити. Берт дуже спокійний і допитливий. Галерея вільна та відкрита для публіки, тому я радий усім", - сказав художник.
Він не винний в тому, що його покинули у 5-місячному віці. Причиною стало те, що цуценя було "занадто великим, щоб продати"
Фотограф і кінорежисер Дрю Доггет з Нью-Йорка представив унікальну фотосерію під назвою "У королівстві легенд". У своїх роботах він показав неймовірну красу природи і диких коней в Ісландії.
"Багато в чому мене приваблювала Ісландія через мою зацікавленість у пригоді, яку я мав з тих пір, як був дитиною. "Двадцять тисяч л'є під водою" Жюля Верна була однією з багатьох книг, які я перечитував", - розповів фотограф.

Related

Цікаво 4728183296371357379

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item