Веселі нові щедрівки для дорослих та дітей на Старий Новий рік

Веселі нові щедрівки для дорослих та дітей на Старий Новий рік

За давніми звичаями щедрують лише дiвчата та, звісно, діти. До опівночі вони мають обійти будинки, бажаючи щастя господарям.

***
Щедрувала щедрувала,
Та й слова позабувала!
Дайте, що у вас там є,
Та й робіть собі своє!
***
Я щедрую у квартирі,
Щоб жили ви всі у мирі!
Щоб зарплати гарні мали,
Ліки щоб не купували,
А завжди були здорові,
В радості жили, любові,
Не сварились і не бились,
Хто ще вільний - оженились!
Гарну хату збудували
Та ніяк не бідували!
Ці слова у вуха Богу,
А мені б чогось смачного!
Як смачненького нема,
То собі куплю сама!
Грошей дати не забудьте
Та й собі щасливі будьте!
***
Щедрий вечір вам у хату!
Часу маю не багато!
До світанку б говорила,
Без вечері вас лишила!
Щастя зичу і достатку,
Щоб усе було в порядку!
Тож віддячуйте швиденько,
Бо я можу так довгенько!
***
Щедрий вечір щедрим вам
Я хороше щось вам дам!
Що? Безцінную пораду!
Щоб гостей стрічали радо,
Щоб достаток добрий мали
Та обновки купували!
І планшет, і телефон!
Щоб ганяли за кордон!
Щоб було здоров’я, сили,
На роботі не бісили!
Ложками ікру щоб їли,
Лобстерами закусили,
А шампанським запивали,
Діаманти, нафту мали!
Та й мене не обділіть
У таку святкову мить!
***
Щедра в хаті господиня,
Ще й красуня! Так, богиня!
А господар он який -
Просто принц з дівочих мрій!
Пара гарна, що й казати!
Як же не пощедрувати?
Я щедрую все, щедрую!
Шелест грошей чітко чую!
А, коли така вже справа,
Буду я до вас ласкава.
Зичу щастя і добра!
А мені уже пора!

Related

Суспільство 5577041526109363893

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item