Зеленський розповів, про що говорив з Лавровим

Зеленський розповів, про що говорив з Лавровим
Під час розмови із президентом Володимиром Зеленським міністр закордонних справ Російської Федерації Сергій Лавров сказав, що Росія хоче швидкого закінчення війни на Донбасі.
Джерело: пресконференція Зеленського після зустрічі з Дональдом Трампом
Дослівно Зеленський: "Пан Лавров підійшов до мене, сказав, що хоче познайомитись і сказав: "ми дуже хочемо щоби закінчилась війна на Донбасі". Привітав з обміном. 
Тобто була дуже коротка ця розмова, ми в черзі стояли. 
Я сказав: "так, будь ласка, наша сторона, ми робимо все, це наша країна, це наша земля. Якщо ви готові, то давайте закінчимо війну? Віддамо нам наші території, обміняємо людей". 
Я сказав: "я хочу припинити війну на Донбасі. Я хочу зупинити вбивство наших людей, наших військових, наших громадян." 

Related

Події у світі 4647377147600907887

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item