Слідчий ДБР Корецький заявляє про безперспективність справ по Порошенку: одну закрив щойно

Слідчий ДБР Корецький заявляє про безперспективність справ по Порошенку: одну закрив щойно
Слідчий ДБР Корецький

Водночас адвокат Порошенка Ілля Новіков повідомив, що так звана "справа "Ленінської Кузні" закрита.

Керівник слідчої групи Державного бюро розслідувань Олег Корецький заявив, що на нього чинився тиск із метою порушення кримінальних проваджень проти п'ятого президента Петра Порошенка. Він готовий вийти із заявою для ЗМІ. Відповідну відеозаяву у мережі Facebook оприлюднив адвокат Ілля Новіков.
Адвокат Порошенка також повідомив, що так звана "справа "Ленінської Кузні" закрита.
"Кримінальна справа по "Ленінській кузні" (одна з 24 "справ Порошенко") сьогодні закрита, я отримав постанову від керівника слідчої групи Олега Корецького. На слідчих чинився тиск, про що Корецький погодився розповісти найближчим часом пресі", – пише Ілля Новіков.
.
.Ілля Новіков / Facebook
Олег Корецький у відео заявив: "Я готовий, тому що я тільки за публічність. Коли ти спочатку розслідуєш все нормально, по закону, а потім приходять ці люди якісь незрозумілі, "харківські", починають давати незрозумілі вказівки. Ти їм кажеш: "Немає складу злочину. Нема! Давайте будемо приймати законні рішення". А вони кажуть, що ти "уході", бо для тебе немає місця. Тому що ти їм не підходиш… То звісно, що я готовий вийти на пресу. Я прийняв це рішення".

Related

Політика 5246806655175432866

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item