Савченко прокоментувала чутки про поїздку до Захарченка



Народний депутат і льотчиця Надія Савченко пояснила, навіщо вона їздила на Донбас.
Про це інформує "112 Україна".
"Я вже десь півтора місяця не була в зоні АТО, зараз у мене йдуть закордонні поїздки, я навіть, на жаль, не встигаю бути в парламентській роботі. Коли я їздила та говорила, що готова їхати на Донбас, але з тих пір про це не говорила. Я їздила та спілкувалася з людьми", - зазначила Савченко.
За словами української льотчиці, у Красногорівці вона була не один раз.
"Всю "сіру зону" я проїжджала, але не було спроби поїхати на ту сторону, поговорити із Захарченком. Такі домовленості, переговори йдуть постійно, але зустрічі не відбуваються. Коли буде зустріч - ми про це скажемо," - підкреслила нардеп.
Крім того, Савченко заявила, що нікуди вона не намагалася проїхати ініхто її там не затримував. За її словами, вся інформація про спроби зустрітися з ватажком ДНР Олександром Захарченком не відповідає дійсності.

Related

Події в Україні 4811747619039871739

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item