Янукович: Я особисто досі не відмовився від президентства



Екс-президент України Віктор Янукович заявив, що не зняв з себе відповідальності президента.
Про це він сказав у Ростові під час відеозв'язку із Святошинським райсудом Києва у справі проти колишніх працівників "Беркута" щодо подій 20 лютого 2014 року.
"Я на сьогоднішній день, я особисто не зняв з себе цієї відповідальності, я її несу перед українським народом. А що стосується українського народу щодо того як він до мене відносився і відноситься – це справа українського народу", - сказав він.
"Для того, щоб не шукати привід принизити український народ давайте ми це питання залишимо", - додав Янукович.
Як відомо, 22 лютого 2014 року Верховна Рада прийняла постанову "Про самоусунення президента України від виконання конституційних повноважень та призначення позачергових виборів президента України".

Related

Суспільство 5827257143999907693

Дописати коментар

Follow Us

Translate

Hot in week

Recent

Comments

Український кіно клуб

Google+ Followers

Варто подивитись

Виберіть бажане відео, натиснувши "PLAYLIST" у лівому кутку цього програвача.

Facebook

Кількість переглядів

Яндекс.Метрика
item