Саакашвілі оголосив про свою відставку

Саакашвілі йде у відставку
Голова Одеської ОДА Міхеїл Саакашвілі оголосив про відставку зі своєї посади.
Про це він заявив під час брифінгу, який транслювався на його сторінці в Facebook.
За його словами, це рішення пов'язане з тим, що Одеську область продовжують "здавати корупційним кланам".
Крім того, він згадав про закриття першого в Україні Центру обслуговування громадян, урочисто відкритого рік тому.
Саакашвілі додав, що просив президента Петра Порошенка не підписувати закон Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності, через який і був закритий Центр.


Саакашвілі зазначив, що останньою краплею для нього стали електронні декларації чиновників, в якій вони вказували мільйонні доходи і просили матеріальну допомогу.
У той же час він зазначив, що не збирається здаватися і починає "новий етап боротьби".
"Я той солдат, який йде скільки може, а потім стільки, скільки треба. Скільки треба для повної перемоги і для того, щоб позбавити Україну від цієї мерзоти, від цього корупційного бруду, яка капіталізує на крові наших солдатів, на жертвах Майдану, яка зрадила ідею української революції та у яких єдина мотивація - набивати собі кишені, посилювати свій клан і остаточно пограбувати Україну", - сказав Саакашвілі.
Саакашвілі був призначений головою Одеської ОДА 30 травня 2015 року.
Раніше стало відомо про відставку начальника Головного управління Нацполіції в Одеській області Гіоргі Лорткіпанідзе.
Коментуючи відставку Лорткіпанідзе, Саакашвілі зазначив, що "тепер корупціонери і мерзотники всіх мастей можуть святкувати перемогу".

"Мене так довго ще ніхто не обманював. В цих умовах для мене останньою каплею стали ws електронні декларації. Коли ці знахабнілі морди, нема більше іншого слова, які по всій Україні нахабно заявляють, що у них є мільярди тільки у готівці. І ще заявляють про отримання соціальної допомоги від держави, від тих пенсіонерів, які тремтячими руками останні копійки збирають, щоб не загинути з голоду", - заявив губернатор. 
При цьому він звинуватив президента України Петра Порошенка у підтримці "двох кланів - клану бандитів та вбивць 90-х Труханова та ізмаїльський корупціонний  клан Урбанського, яким віддали всю владу в області та їхнім союзникам-сепаратистам".
"Я не буду мовчати. І мені це все дійсно набридло. Тому я хочу сказати одеситам, що я дуже люблю цю область, ми багато речей вже розпочали...Мене досі підтримувала думка про те, що скільки б я не їздив, я зустрічав дуже багато простих людей на вулицях, в селах, на полях, які до мене підходили і говорили: "Тільки не залишайте нас, тільки не йдіть". Я дійсно не хочу залишати одеситів напризволяще. Але я хочу сказати, що ми обов`язково піднімемо і Одесу. Я коли приїхав сюди, я хотів, щоб тут були такі ж темпи розвитку, як і в Батумі. Але я добре пам`ятаю, що Батумі ми почали розвивати тільки після того, як звільнили його від корупціонерів. І Одеса буде розвиватись лише після того, як Київ буде звільнений від корупціонерів. Тому в цій ситуації я вирішив подати у відставку і розпочати новий етап боротьби. У мене не опустяться руки. У мене вистачить сил. Нехай вони не сподіваються ", - заявив Саакашвілі. 

Нагадаємо, Михайло Саакашвілі очолював Одеську ОДА з травня 2015 року. 

Related

Гаряча новина 6611016973522660309

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item