Патрульний затриманий за хабар, звинувачує колегу у підставі


30 травня Вінницький міський суд обрав запобіжний захід для затриманого за хабар патрульного Сергія Жулкевича — 2 місяці утримання під вартою. Підозрюваний не визнав вину і звинуватив у підставі свого колегу.
"Хабар я не брав. Водія, на якого хотіли скласти протокол, я взагалі не знаю. У той день я здав зміну та вийшов з управління. Мій колега Ярослав Семенюк попросив у мене мобільний телефон. Подзвонив нашому спільному знайомому та повернув телефон мені. Коли віддавав, попросив передати знайомому, що йому скоро передзвонять. Я передав. На тому все закінчилося", - сказав Жулкевич у залі суду, передає "20 хвилин".
Його адвокат переконував суд у порядності підзахисного, показував його дипломи. Прокурори переконали суддю Ігоря Вишара залишити патрульного під вартою. Полыцейський може вийти на волю, якщо за нього внесуть заставу 116 тис. грн.
Управління патрульної поліції Вінниці відсторонило Сергія Жулкевича від роботи на час слідства.
27 травня у Вінниці прокуратура затримала працівника управління патрульної поліції. Правоохоронець та його посібник отримали хабар у розмірі $500.
Інспектори управління патрульної поліції зупинили легковий автомобіль. Водій був під дією наркотиків. Патрульний сам запропонував водію, аби той дав хабар у розмірі 13 тис. грн, або $500. Поліцейський не склав відповідний протокол. Домовився, що водій передасть гроші його другу, який нібито є "наркологом". Підозрюваних затримали на місці передачі коштів.

Related

Гаряча новина 1701361769662028623

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item