"Тобі в армії тяжко, знаю. Але ти скоро повернешся і я буду щаслива" - у зоні АТО загинув 21-річний боєць


У зоні АТО поблизу Бахмута на Луганщині загинув 21-річний Вадим Полозов. Юнак родом з міста Тростянець Сумської області.
"Будь проклята вiйна i всi, хто , її організував проти українського народу! Зовсім юний хлопець віддав своє життя за майбутнє України. Вічна Слава герою!" - написав на своїй сторінці у Facebook міський голова Тростянця Юрій Бова.
"Мій брат - ти найкращий! Я тебе дуже сильно чекаю! Ми з тобою з самого дитинства були поруч, зараз мені тебе дуже не вистачає. Тобі в армії важко, я знаю. Але ти повернешся скоро,і я буду рада. Армія - лише 5 букв і нічого не значать. Комусь горе принесли, комусь - удачу. Я про тебе кожен день думаю. Рахую дні, хвилини і секунди до відпустки. Кожен день уявляю що ти вдома", - 4 травня писала молодша сестра Вадима Діана.
Обставини загибелі бійця поки невідомо. Час і місце прощання повідомлять згодом.
Протягом травня 2017-го Україна втратила 35 військовослужбовців. Публікуємо поіменний список полеглих у травні захисників України.

Related

Суспільство 1319115416257386262

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item