В Одесі невідомі побили учасницю експертної комісії Групи 2 травня


В суботу, 24 червня, в Одесі невідомі побили відому активістку - учасницю експертної комісії Група 2 травня Світлану Підпалу.
Як повідомила Підпала на своїй сторінці у Facebook, напад було скоєно на вулиці Тираспольській, біля будинку, де живе активістка.
"На мене напали біля мого будинку на Тираспольській. У мене в руках був надувний дитячий м'яч і мобільний телефон, на плечі рюкзак. Нічого не вкрали. Бризнули балоном, потім били по обличчю. Я розумію, що мене попереджають...", - написала Підпала, зазначивши, що очікує приїзду швидкої допомоги.
Підпала є активною учасницею незалежного розслідування, яке проводить громадська комісія Група 2 травня, створена в 2014 році після масових заворушень, що призвели до загибелі 48 осіб. Підпала також активно бере участь у різних акціях протесту, спрямованих проти знищення зелених зон та забудови узбережжя Чорного моря в Одесі.

2 травня 2014 року в Одесі відбулися сутички між проросійськими і проукраїнськими активістами. В центрі міста загинули декілька людей. Після цього проукраїнські активісти прийшли на площу Куликове поле, у табір проросійськи налапштованих громадян.
У Будинку профспілок на Куликовому полі почалася пожежа, яка призвела до загибелі людей. 2 травня постраждали більше 200 людей, 48 – загинули.
Слідство встановило, що масові заворушення в Одесі були організовані і навмисне сплановані.

Related

Гаряча новина 1825985429249152865

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item