"Благаю про допомогу" - 16-річну дівчину тримали у сексуальному рабстві


На вулиці Миколи Закревського у Києві прогулювалися чоловік із донькою, коли хтось почав кидати їм папірці з вікна на 8 поверсі. То були записки з проханням допомогти й викликали патруль.
Інспектори патрульної поліції негайно піднялись на 8 поверх. Дівчина з вказаної квартири могла говорити з патрульними лише крізь двері, адже не могла їх відчинити. Про це повідомляє прес-служба патрульної поліції України.


"Мені неповних 16 років, я з Житомирської області. 13 липня приїхала до Києва працювати нянею — оголошення знайшла в одній із соцмереж. Тут мене зустріли 2 жінок, привели до цієї квартири. Згодом сюди прийшов ще якийсь чоловік. Вони втрьох били мене, примушували пити алкоголь, тягали за волосся й залякували. Щовечора возили до чоловіків та примушували займатись проституцією. Відібрали всі речі. Змусили по телефону брехати матері, що я знайшла роботу і в мене все гаразд", - розповіла дівчина.
Була налякана, що господарі квартири скоро знову повернуться.
Поліцейські швидко визволили потерпілу з квартири та заспокоїли її.
"Вона виглядала геть переляканою, на тілі були синці", —кажуть патрульні. Втім, медичної допомоги відмовилася.
На місце події прибула слідчо-оперативна група, якій передали потерпілу.
Підозрюваних в незаконному утриманні дівчини затримали. Слідчі дії тривають.
В охоплених війною районах Донецької та Луганської областей жінок і дівчат викрадають з метою сексуальної експлуатації в Україні та Росії.

Related

Гаряча новина 693793659139240620

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item