Парламент Молдови закликав Росію вивести війська з Придністров'я. Президент Додон розкритикував депутатів

Будівля так званого парламенту в Тирасполі - "столиці" Придністров'я
Парламент Молдови в п'ятницю, 21 липня, прийняв декларацію про виведення російських військ з Придністров'я.
Як повідомляє NOI.md, "за" проголосував 61 депутат.
Згідно з документом, перебування на території країни російських військ становить загрозу для суверенітету, цілісності та незалежності Молдови.
Парламент закликав міжнародних посередників і спостерігачів ініціювати політичні дискусії про перетворення чинного миротворчого механізму в громадянську місію з міжнародним мандатом.
"Ми закликаємо Російську Федерацію завершити виведення військ і боєприпасів з Придністров'я, звертаємося до всіх міжнародних організацій з проханням підтримати ініціативу, спрямовану на підтвердження суверенітету і державності Республіки Молдова", - сказано в тексті декларації.
Відомий своїми проросійськими настроями президент Молдови Ігор Додон назвав рішення парламенту провокацією і засудив його.
"Ці дії спрямовані на погіршення відносин з Російською Федерацією та підрив тих успіхів, яких вдалося досягти спільно з російським керівництвом, а саме, в області експорту молдавської продукції, ситуації з мігрантами, регіонального співробітництва, освітніх та гуманітарних програм", - написав Додон на своїй сторінці в Facebook.
Він підкреслив, що виступає за всеосяжний діалог з представниками Придністров'я і "рішення, перш за все, проблем простих людей по обидва боки Дністра".

Придністров'я - самопроголошена "держава", яке міжнародне співтовариство визнає частиною Республіки Молдова, однак остання фактично не має контролю над регіоном.
Російська Федерація офіційно не визнає суверенітету Придністров'я, однак на неофіційному рівні надає йому військову, економічну, політичну і дипломатичну підтримку.
На території Придністров'я перебуває Оперативна Група Російських Військ (ОГРВ) в кількості близько 2 тис. осіб. Стверджується, що їх основним завданням є охорона військових арсеналів, що залишилися від радянської армії в селищі Колбасна. У 2000 році на міжнародному саміті в Стамбулі Росія зобов'язалася вивести це угруповання до кінця 2004 року, але свого зобов'язання не виконала досі.
Також російські війська на території Придністров'я представлені миротворчими підрозділами чисельністю близько 300 осіб.

Related

Події у світі 3595973270231818652

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item