NASA запросили на роботу 9-річного хлопчика

Космічне агентсво NASA дало відповідь 9-річному Джейку Девісу, який попросився до них на посаду офіцера планетарного захисту.
Хлопець подав листа у відповідь на вакансію, повідомляє NASA в Twitter
Автор: NASA
NASA запросили на роботу 9-річного хлопчика
Хлопець подав листа у відповідь на вакансію.
"Можливо, мені 9 років, але я думаю, що можу підійти для цієї роботи. Однією з причин є те, що моя сестра каже, що я - прибулець. Я також подивився всі можливі фільми про космос і прибульців. І я молодий, тому зможу навчитися думати, як прибулець".
Агентство відповіло, що хлопчик повинен добре вчитися і одного дня воно сподівається, що він буде в них працювати. Адже вони зацікавлені в тому, щоб наймати блискучих учених і інженерів.
"Тобі цікава ця робота, це чудово. Вона дуже крута і важлива. І полягає в тому, щоб захищати Землю від мікробів, які ми приносимо з собою з місяця, астероїдів і Марса. А також у захисті інших планет і місяців, пізнання Сонячної системи".
Під час подорожі до місяця астронавти NASA почули "позаземну музику". На аудіозаписі 1969 року чутно таємничі звуки, почуті астронавтами Аполлон-10. Розшифровка запису була доступна з 1973 року, але заговорили про неї лише зараз.

Related

Події у світі 7129986495696185039

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item