"Картатої ковдри не потребую". Луценко відреагував на пікет Автомайдану під його будинком

Юрій Луценко
Генеральний прокурор України Юрій Луценко відреагував на акцію протесту під своїм будинком і назвав її учасників "борцунами".
Про це він написав на сторінці в Facebook.
"Субота у мене завжди робочий день. Як раз під час акції екзальтованих борцунів я провів нараду щодо вирішення важких проблем обміну наших військовополонених. До висловлення позиції, в тому числі критичної щодо мене, ставлюся спокійно. Моральні проблеми пікетування домашнього житла залишаю на совісті "активістів", - заявив він.
Луценко додав, що порівняти його з екс-генпрокурором часів Януковича Віктором Пшонкою не вдасться.
"Картатої ковдри не потребую. По-перше, я працюю чесно. По-друге, ніколи (на відміну від їхнього кумира Саакашвілі) зі своєї країни не тікав. Спроби представити мене Пшонкою мають такі ж перспективи, як порівняння захисту Дніпропетровського аеропорту, де служив один з основних організаторів, з обороною ДАПу, де служив добровольцем мій син", - йдеться в повідомленні.
Він зазначив, що впевнений у важливості діяльності НАБУ, однак додав, що зараз бюро застосовує незаконні методи збору інформації, тому більшість справ проти корупціонерів закінчуються перемогою підсудних через відхилення судом доказів.
"Двері ГПУ для узгодження плану повернення НАБУ в правове поле України - відкриті. Відмова від цього грає на руку лише корупціонерам, які 100% виграють суди через недопустимість доказів, зібраних НАБУ в незаконний спосіб", - додав Луценко.
Нагадаємо, що в суботу, 9 грудня, Автомайдан приїхав "в гості" до Луценка з картатою ковдрою .




Related

Політика 7104963630539468440

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item