"Ці виродки - росіяни" - мати зґвалтованої і вбитої терористами школярки розповіла подробиці


14-річну Ірину Максимову із Єнакієвого зґвалтували та вбили росіяни, які приїхали воювати на Донбас із українськими бійцями.
Про це "Обозревателю" розповіла мати загиблої школярки Вікторія Максимова.
"Іру бачила 23-го з ранку. Вона захотіла поїхати в Новоазовськ, привітати знайомого, який служить у дев'ятому полку (маються на увазі бойовики ДНР - ). Я не хотіла її відпускати але вона мене не послухала. Зв'язок з нею урвався 23-го ввечері. А 24-го ввечері мені повідомили, що знайшли її тіло.
По камерам відеоспостереження співробітники "поліції" виявили людей, з якими бачили мою дочку. Їх затримали. Але через пару годин відпустили. У слідчого я намагалася добитися правди. Він зглянувся і дав мені їхні прізвища. Сказав: "Вирішуй все сама через Захарченка або через пресу". Пояснив, що зверху сказали цю справу зам'яти. Схоже, що ці нелюди росіяни, а не наші місцеві, тому і галас піднімати не хочуть", - розповіла Вікторія.
В окупованому Єнакієве бойовики шумно відзначили 23 лютого. Терористи так званої ДНР жорстоко зґвалтували і вбили 14-річну дівчинку. Тіло дитини було виявлено в лісосмузі недалеко від селища Гусельщиково.

Related

Події в Україні 8872446962121711712

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item