Відома спортсменка зізналася у брутальному зґвалтуванні

Відома спортсменка зізналася у брутальному зґвалтуванні

Зірка ММА Пейдж Ванзант у власній автобіографії під назвою "Rise: Surviving the Fight of My Life" (у перекладі - "Моє життя: Боротьба за виживання") розповіла про неприємну історію, яка сталася з нею у віці 14 років.
У період юності, яку вона провела в штаті Орегон, на одній з вечірок знайомі напоїли дівчину і зґвалтували її. За розповідями Пейдж у вищезгаданій книзі, троє хлопців її оточили і заламали так, що вона вже не змогла відбиватися.
"Було неможливо боротися. Складалося відчуття, що руки і ноги залиті цементом, а в голові - густий туман. Я чітко орієнтувалася, що відбувається, але вже не могла нічого змінити, як ніби моє тіло померло.
Єдине, що мені залишилося це молитися, щоб все закінчилося якомога швидше. Після цієї ситуації я постійно піддавалася цькуванню серед однолітків і навіть всерйоз задумалася про суїцид"- розповіла красуня.
Зараз спортсменці 24 роки і її кар'єра набирає обертів.
Найсексуальніша дівчина в ММА Пейдж Ванзант (7-4) збирається вийти заміж. Коханим дівчини-бійця став боєць Остін Вандерфорд - професіонал з рекордом 3-0. Поки що боєць виступає в маловідомих організаціях.

Related

Суспільство 576066533167097838

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item