Стан Сенцова задовільний, але є побоювання - Москалькова

Стан Сенцова задовільний, але є побоювання - Москалькова

Стан українського режисера Олега Сенцова, якого утримують у російській колонії, загалом задовільний. Але в зв'язку з його голодуванням залишаються побоювання.
Про це повідомила уповноважений з прав людини в РФ Тетяна Москалькова, передає ІНТЕРФАКС.
"У мене відбулася зустріч з Сенцовим. Вона була досить тривалою, тривала близько години. Його стан здоров'я загалом задовільний. Але все одно залишається занепокоєння щодо розвитку подій, оскільки 46-й день голодування, а це завжди вимагає великої уваги", - сказала Москалькова.
Вона зазначила, що стосовно Сенцова кожен день проводяться медичні дослідження. Зокрема його обстежили місцеві лікарі в четвер о 9:30 за місцевим часом.
"Жодних зауважень і прохань з приводу стану здоров'я або умов утримання він не висловив", - сказала Москалькова.
Раніше до колонії прибула уповноважений Верховної Ради з прав людини Людмила Денісова, консул України в Єкатеринбурзі, українські журналісти. Її не пустили до колонії для відвідування Сенцова.
Людмила Денісова заявила про те, що не вірить заявам російського омбудсмена Тетяни Москалькової щодо засудженого режисера Олега Сенцова.
"Сьогодні я не вірю жодним заявам Москалькової. Я можу твердо говорити про те, наскільки живий і здоровий Олег, лише після того, як я сама його побачу", - сказала український омбудсмен в ефірі телеканалу "112 Україна".
"Я нічого не знаю. Я намагалася зупинити машину (з омбудсменом РФ Москальковою ) для того, щоб все-таки мені пояснили і нашим громадянам, чому мені не дають доступу до Олега Сенцова. Чому? Чому? Чому? Та на жодне запитання ніхто не спромігся мені відповісти ", - пояснила вона.
Уповноважена з прав людини Верховної Ради України Людмила Денісова прибула до міста Лабитнангі, де у колонії утримують незаконно ув'язненого українського режисера Олега Сенцова.

Related

Політика 2161886554119960450

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item