Смертельні тортури: жінка розповіла, чому позбулась силіконових грудей

Смертельні тортури: жінка розповіла, чому позбулась силіконових грудей

Австралійка Сара Хайд видалила силіконові імплантати через проблеми зі здоров'ям.

За 5 років після збільшення грудей у дівчини розвинулась харчова непереносимість. Турбував синдром подразненого кишечника, постійна втома й депресія, слабкість у м'язах. На додачу порушився менструальний цикл і знизилось лібідо.
Сара витратила тисячу доларів на обстеження. Однак це нічого не дало. Тоді почала переглядати історії жінок з подібними симптомами. У результаті з'ясувала, що причиною її нездужання були силіконові імпланти. Як виявилося, організм дівчини поступово отруювали 40 різних хімікатів і важких металів. Про це Сара розповіла на своїй сторінці в Instagram.



"Це дійсно дало мені важливий урок. Я навчилася по-справжньому любити й цінувати своє тіло. Усвідомила, що гарна, як з імплантами, так і без них. Дуже вдячна, що їх з мене витягли й повернули мені мої груди", — відзначила дівчина.
Ускладнення після встановлення в груди силіконових імплантатів трапляються в 10% випадків. Найзагрозливішим з таких наслідків є рак. Він може розвинутися через 10 років після операції. Уражає при цьому лімфатичну систему.

Related

Здоров'я 1619733831651852470

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item