Матеріали на Медведчука передали в ГПУ



Голова Верховної Ради Андрій Парубій передав матеріали про антиукраїнські дії на Донбасі екс-глави Адміністрації президента Віктора Медведчука в Генпрокуратуру.
Про це він заявив "Українській правді"
Печерський районний суд Києва зобов'язав спікера спростувати звинувачення на адресу Медведчука у фінансуванні екстремістських груп на сході України, повідомляє видання.
"Цей суд триває з 14 року, коли я публічно сказав, що Медведчук, на моє переконання, мав причетність до організації сепаратистів на сході України. Він подав до суду. Я виграв всі суди по всіх інстанціях. Він повторно подав до суду – тепер у Печерський і здобув на першому етапі це рішення", - сказав Парубій.
"Але без сумніву, я, моя юристи і адвокати, ми подамо апеляцію. В мене немає сумнівів, що апеляція буде виграна", - заявив Парубій.
Спікер повідомив, що передав всі матеріали, які "свідчать про причетність Медведчука до антиукраїнських дій на Донбасі" передав ГПУ під час його допиту у справі Майдану.
"Я кілька тижнів тому передав. Генпрокуратура тепер вивчає ці матеріали", - сказав Парубій.
Він нагадав, що під час роботи секретарем в РНБО прибув у Луганськ у перший день захоплення СБУ і там спілкувався з бойовиками напряму. "Саме від них я отримав цю інформацію", - уточнив спікер.
Парубій також уточнив, що за його інформацією, Медведчука вже викликали в ГПУ з цього приводу.
Раніше повідомлялось, що Медведчук "веде переговори з іншою стороною" у питанні звільнення заручників.

Related

Політика 2931622685431727821

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item