У Львові оголосили полювання на водія маршрутки


Водій мало не переїхав дівчину на Сахарова

Львів’янка оголосила пошук водія маршрутки, який мало не переїхав їй ноги на вулиці Сахарова у Львові. Про це Юлія Сабадишина повідомила у Фейсбуці.
"Водій маршрутки №42, ми незнайомі і навряд чи будемо, але я оголошую на тебе полювання. Єдине, що мені поки відомо, це твій номер ВС 0908 АА, підпорядкування АТП-14630 і що ти ледве не вкоротив мені віку на вул. Сахарова приблизно о 19.20 год.", - пише дівчина.
З її слів, водій не захотів ставати в калюжу і зупинився практично в сніговій кучугурі за 5 метрів від зупинки.
"Люди тебе таки дігнали й почали заходити. Я вже не хотіла з тобою їхати. Ну чесно. І вирішила чекати наступного. Але в цей момент чоловік, який висів з дверей твого автобуса, своїм тілом зніс мене в сніг, а ти лише дивом не переїхав мої ноги. На гарячу лінію тебе вже зареєструвала. А завтра подам скарги усюди, де тільки можна, і буду надзвонювати їм доти, доки не переконаюся, що тебе покарали. А коли дізнаюся, де ти живеш (бо Львів це лише велике село), то розіб'ю тобі цеглиною вікно, а може і ні. ще не вирішила.такою злою вже давно не була", - пише пасажирка.

Related

Гаряча новина 7593036256899470171

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item