Школярка відмовилася від випускного, щоб врятувати хворого хлопця


Тетяна Палагнюк із Коломиї вирішила пожертвувати кошти, які мала витратити на випускний.
Вони підуть на допомогу воїнам на фронті та лікування важкохворого земляка Євгена Скіпчука, якому необхідна пересадка нирки.
"Вона відмовилась від випускного, веселощів, гарної сукні, цікавих спогадів. Кожен із нас розуміє, що значить випускний для дівчинки в 11-му класі. Всі кошти, що їй дали батьки, вона розділила порівну і віддала одну частину нашим захисникам на передову, а іншу віддала мені на лікування. Не знаю як у Вас, а в мене всі очі в сльозах….скільки мудрості, патріотизму, милосердя, підтримки в цій надзвичайній дівчинці", – написав у соцмережі Євген Скіпчук.
За словами випускниці, раз вона віддавала гроші, які батьки виділили на випускний у 9-му класі, для воїнів АТО.
"Я вирішила, що корисніше буде підтримати матеріально бійців АТО й допомогти моєму давньому знайомому, який страждає на серйозне захворювання, Євгенові Скіпчуку. Моя сім'я допомагала йому раніше. Хлопцеві нема ще й тридцяти, а він серйозно хворий. А без випускного балу, дорогої зачіски й дорогої сукні я якось обійдуся", – розповідає Тетяна.
Командування "1-го армійського корпусу" ДНР заборонило командирам частин і підрозділів у першій лінії допускати на позиції сторонніх осіб, зокрема колишніх військовослужбовців цих частин і підрозділів.

Related

Суспільство 2648209957160025425

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item