Олексій Навальний пообіцяв повернути Україні Донбас

Російський опозиціонер Олексій Навальний заявив, що якщо його оберуть президентом РФ, то він однозначно виведе з Донбасу російські війська і віддасть Україні контроль за кордоном.
Про це він заявив в інтерв'ю Ксенії Собчак на телеканалі Дощ, - повідомляє Реал.
Що стосується Криму, то тут Навальний вважає, що віддати його просто так не вийде. Крим, мовляв, ще довго буде залишатися ніким не визнаним і при цьому фактично залишатися під контролем РФ.
"Безумовно, там є наші війська. Безумовно, там є збройні групи, які підтримують з Росією безпосередньо, це багаторазово, в тому числі, визнали керівники цих невизнаних республік ... Я виконаю російську частину Мінських угод, передам контроль над кордоном" - сказав він.
"Я знаю, що мої слова не подобається багатьом в Україні, мої слова не подобається багатьом в Росії, але я кажу як є. Реалістично ми бачимо, що в доступному для огляду майбутньому, звичайно, Крим не буде визнаний ніким, але фактично буде залишатися частиною РФ ", - зазначив він.
Нагадаємо, раніше Україна вирішила припинити подачу позовів до Європейського суду з прав людини проти Росії за фактами захоплення Криму і окупації Донбас

Related

Політика 7229591593237993776

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item