Опозиціонер Навальний погодився на дебати, запропоновані терористом Гіркіним

Гіркін має намір обговорити з Навальний корупцію, а також позицію по Донбасу і Криму
Російський опозиціонер Олексій Навальний дав свою згоду на участь в дебатах з терористом Ігорем Гіркіним (Стрєлковим).
Про це засновник Фонду боротьби з корупцією заявив на своєму сайті у відповідь на пропозицію з боку колишнього ватажка бойовиків, озвучену ним у ролику на сервісі YouTube.


Серед тем, запропонованих Гіркіним для дебатів, зокрема, боротьба з корупцією в РФ, відносини Росії із Заходом та позиція по Донбасу і Криму.
"Ну що ж, я гарячий прихильник відкритої політичної дискусії і відкритих дебатів. Мені є, що сказати на ці теми. Подібна розмова з Ігорем Івановичем Стрєлковим, який, звичайно, є виразником думки певної групи громадян РФ, мені цікава і я готовий в ній брати участь", - написав Навальний.
За словами опозиціонера, який збирається брати участь в президентських виборах у 2018 році, він претендує на голоси "всіх виборців, які заявляють про свої націоналістичні погляди, не дивлячись на те, що з багатьма з них (Стрєлков типовий приклад) у мене будуть протилежні погляди на багато питань".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Гіркін очолив новий російський націоналістичний рух.

Related

Події у світі 1531419246580797725

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item