В США власниця ресторану відмовилась обслуговувати речницю Трампа

В США власниця ресторану відмовилась обслуговувати речницю Трампа

У місті Лексінгтон, США власник ресторану The Red Hen відмовилася обслуговувати речницю президента Сару Сандерс.
Прес-секретаря попросили покинути заклад через те, що вона працює на Дональда Трампа, про це розповіла сама Сандерс у Twitter.
"Вчора ввечері власник ресторану The Red Hen в Лексінгтоні, штат Вірджинія, попросила мене піти, тому що я працюю на президента США, і я чемно пішла. Її дії говорять про неї набагато більше, ніж про мене. Я завжди намагаюся ставитися до людей, в тому числі до тих, з ким я не згодна, з повагою", - написала вона.
Офіціан ресторану також підтвердив інцидент. Він обслуговував Сандерс протягом двох хвилин, перш ніж власник "викинула її разом з сімома іншими членами її сім'ї".

В кав'ярні Маріуполя українському військовому зламали щелепу через вимогу обслуговувати його українською. Інцидент стався в кав'ярні RedCups RDCP Lounge, військового побила охорона.

Related

Події у світі 6764178007405809155

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item