Хотів сексу з 5 років - розповіли про рідкісну хворобу

У американця Патріка Берлі із Лос-Анджелеса статева зрілість почалася з двох років, коли у нього почало рости лобкове волосся. 

У три роки хлопчик мав зріст і вагу семирічної дитини, а рівень тестостерону у нього відповідав нормі для 14-річного підлітка.


Хотів сексу з 5 років - розповіли про рідкісну хворобу
Як передає ВВС, причина в рідкісному захворюванні.
Чоловік, як і два покоління його родини, страждають від тестотоксикозу — генетичної мутації, що викликає передчасне статеве дозрівання.
"Перше, що згадується мені з дитинства, - я постійно відчував себе не в своїй тарілці. Адже я був таким велетнем. Це було як клеймо, - розповів він. - Коли мені було чотири, ми з мамою пішли на уроки плавання. Мама взяла мене з собою в жіночу роздягальню, але одна з відвідувачок підняла шум, я здався їй набагато старшим", — згадав він.
Люди дивилися на нього, як на екзотичного звіра. Мати записала його на участь у різних дослідженнях генетичних мутацій. Кожні півроку він проводив по два тижні в лікарні в обмін на безкоштовне лікування, яке хоча б частково стримувало вплив тестостерону на тіло. Довгий час йому треба було щовечора робити уколи.
Батько Патріка, незважаючи на такий же діагноз, майже не говорив із сином на тему хвороби.
"Коли мені було 5, я мав статевий потяг, як у 15-річного підлітка. Батько міг би розповісти мені, що з цим робити. Але не знайшов в собі сили", — розповів Патрік.
Через проблеми у стосунках з однолітками, він у дев'ять років хлопчик почав курити сигарети, а трохи пізніше — марихуану.
Уже в дорослому віці він почав вільно говорити про свій стан. Дружина та друзі сприйняли це з розумінням і співчуттям.
У 2015 році дружина Патріка Мередіт народила сина Неда. Як показали аналізи, він не має батьківської хвороби.
Смартфони розсіюють увагу й відволікають людини від чого-небудь.
Люди, які під час їжі використовували смартфон, споживали значно більше калорій, ніж ті, хто цього не робив. "Розрив" склав до 535 калорій, як у одному калорійному Біг-Маку. Якщо взяти до уваги, що середньостатистичній людині потрібно близько 2500 кілокалорій в день, то такий "бонус" запросто може призводити до надлишку.

Related

Здоров'я 874455377198801573

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item