Що заважало так само красиво вивести із зали Клюєва?

Важливо, щоб з'явилася політична воля до того, як від безвиході люди захочуть у владі українського Піночета
Я щиро та непідробно радію затриманню Ігоря Мосійчука. У мене немає ніяких причин - ні людських, ні політичних, ні законних співчувати цій людині і його лідеру партії, який умудряється регулярно рвати на собі сорочку та інші частини тіла у боротьбі з корупцією, а сам привів в парламент на своєму горбу з десяток відвертих злочинців та рецидивістів.
Але. Я хочу, щоб спецназ «прилітав» у Верховну раду затримати не тільки фріків, але і тих, хто:
- заробляв на вишках мільярди, за які потім наймали титушок, щоб бити мене і моїх колег під час Майдану;
- продавав округи людям Черновецького та допомагав Олесю Довгому скуповувати голоси у 102-му окрузі (адже пройшов вже рік!);
- допомагав Януковичу та Арбузову нагинати бізнес, і досі контролює митницю (я про Хомутинника та Калєтніка – на той випадок, якщо це читають в ГПУ);
- крав вугілля і за ці гроші фінансував сепаратистів у Луганській області;
- підкуповує депутатів та створює контрольовані групи «незадоволених»;
Ці речі більш очевидні, ніж 100 тис. гривень за якийсь кар'єр.
Наостанок я боязко поставлю просте запитання: якщо вже так сильно хотілося народної підтримки і не терпілося сміливо посміхатися в обличчя ворогам, що заважало не менш красиво вивести із зали Сергія Клюєва? Закон? Або домовленості та страх?
І найголовніше. Коли я був журналістом, ці питання мені самому здавалися б наївними. Але зараз я побачив це зсередини. Я не вірю, що за наявності волі, це неможливо. Важливо, щоб ця воля з'явилася до того, як від безвиході люди захочуть у владі українського Піночета.

Related

Події в Україні 2276310140808013634

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item