Мінінфраструктури ініціює будівництво нового порту на Чорному морі

Порт буде спеціалізуватися на рейдовому перевантаженні вантажів і розпочне роботу влітку 2016 року.
Як зазначив перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, новий порт буде працювати за такою схемою: вантажі малими партіями малотоннажним флотом спускаються в море, а на рейді нового порту перевавантажуються на великий морський тоннаж.
"Новий порт дозволить приймати великовантажні судна типу "панамакс", "постпанамакс" і навіть "кепсайз" (до 100 тис. тонн). Важливо, що вантаж, який поступає з річки, взагалі не заходить в звичайний морський порт, а відразу потрапляє на рейдове перевантаження. Це економить власнику вантажів і час, і гроші", - додав Шульмейстер.
За даними прес-служби МІУ, рейдове перевантаження стане стимулом для розвитку вантажного судноплавства на річці Дніпро, дасть імпульс реанімації кораблебудування в Україні і збільшить експортні можливості країни з перевантаження вантажів. "Враховуючи близьке розташування заповідних морських акваторій, перелік вантажів, які будуть перевантажуватися в новому порту, обмежений зерном, металом, контейнерами і насипними вантажами, нешкідливими для навколишнього середовища", - йдеться в повідомленні.
Проект будівництва нового порту на Чорному морі знаходиться на внутрішньому узгодженні в Міністерстві інфраструктури. Наступними кроками буде його погодження в Кабміні, відведення акваторії та створення ще однієї філії Адміністрації морських портів України. Також буде організований технологічний ланцюжок, що складається з суден змішаного плавання, буксирів, допоміжних суден та місць їх базування і відстою.
Як очікується, інвестиції держави в проект досягнуть 33 млн грн. Планується, що новий порт на Чорному морі розпочне працювати влітку 2016 року.