В Японії розробили електромобіль без акумулятора

Цього можна було сподіватись, адже безпровідні зарядки та дороги з безпровідною технологією підзарядки - це передумова для подібних технологій. Саме завдяки спеціальному дорожньому полотну і отримує енергію цей електромобіль.
Прототип електромобіля зараз проходить випробування зі швидкістю 10 км на годину на 30-метровій ділянці дороги, яка його підзаряджає. Для цього під асфальт на глибині 10 сантиметрів встановлено металеві пластини, а в шинах авто вмонтована спеціальна сталева сітка, яка отримує від них електроенергію. Майже як тролейбуси чи трамваї.
Цією технологією могли б користуватись і звичайні електромобілі для економії заряду акумулятора, якщо обладнати нею швидкісні автостради. А поза автострадами могли б переходити на живлення акумуляторів.